Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
usul
PUREstalker
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Czw 15:49, 14 Sty 2010 Temat postu: Przerobka Clear Sky do Call of Prypiat |
|
Ostatnio wpadło mi do głowy, aby spróbowac pozamieniac mapy z Zew Pyrpeci z orginalnymi z Clear Skya. Jedyny problem jaki napotkalem, to tylko identyczne nazewnictwo, a tak pozatym wszystko odziwo dziala;))
Aby grac i cieszyc sie mapkami z COP wystarczy, ze wytniesz katalog "mp" z katologu D:\Program Files (x86)\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky
i zachowasz(wkleisz) folder, tak abys pamietał gdzie jest;P
Potem kopiujesz katalog "mp" z D:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci
i wklejasz do D:\Program Files (x86)\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky.
W taki oto sposób mozemy grac na mapach Call of Prypiat, bez wydawania zbednych złotówek na dodatek, korzystając z tej samej konsoli anty-cheaterskiej i bez zmian, do których trzeba sie na nowo przyzwyczajac;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rozan
PUREstalker
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:54, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
W sumie to dobry pomysl, zeby gladko przejsc z jednej gry do drugiej. Mozemy juz zaczac oswajac sie z mapkami COP, korzystajac nadal z Clear Sky'owej fizyki, broni itd (a w ogole roznia sie obie gry pod tym wzgledem?). A potem, jesli przejdziemy do COP, bedziemy od razu wymiatac =)
Swoja droga jak rozwija sie scena multiplayer w COP? Sa jakies serwery, klany?
PS. Wlasnie cos sprawdzilem - nazwy plikow w folderze mp nie maja znaczenia. Mape mp_pool.db nazwalem sobie basen.db i nadal dziala - moge sie laczyc z serwerami itd. Nazwa jest prawdopodobnie zaszyta gdzies w pliku. Wiec calkiem mozliwe, ze mozna sobie wrzucic mapy z COP nie kasujac normalnych map z CS, tylko inaczej je nazwac, np. mp_COP_firestation.db - chyba, ze nazwy zaszyte w pliku bedakolidowac.
Moglby mi ktos wyslac remize z COP? Spakowana WinRARem ma mniejsza objetosc. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wizard
Weteran
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NT city
|
Wysłany: Czw 18:38, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
Ty, zobacz, ja akurat dzisiaj na ten pomysł wpadłem, a tu adriano mi mówi, że ty też na ten pomysł wpadłeś, tylko nie każdemu działa.
Remiza dla Różana:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wrzucałem dla Cyklopa, ale sobie poradził
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozan
PUREstalker
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:09, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
Dzięki Paweł!
Śmiechowa ta mapa. Rzeczywiście nie da się wyjść za mury (przynajmniej tym jednym sposobem który znam) - to duży plus że dopracowali ją pod tym względem. Chyba nawet przesunęli to pianino w bloku Wolności.
Rzeczywiście też jest sporo wejść na dach remizy - dotąd to była moja ulubiona miejscówka której broniłem grając w Wolności, teraz trzeba będzie mieć oczy dookoła głowy.
Widać że dodali trochę obiektów, mapa jest teraz jeszcze mniej otwarta. Z jednej strony to plus, bo będzie więcej bezpośrednich dueli (kosztem noobowskich killów z daleka), ale z drugiej - więcej miejsc w których można się frajersko zaczaić "za rogiem". Sam nie wiem co o tym myśleć.
Ogólnie myślę że możnaby pograć czasem na tej mapce - skoro wszyscy pragniemy odmiany, ale nikt nie chce się rozstawać z Remizą, to może będzie to jakimś kompromisem. Usul, mógłbyś czasem postawić serwer z tą mapką, jeśli dasz nazwę w stylu "Call of Pripyat FireStation" to może co poniektórzy domyślą się ocb i też z nami pograją. A jak nie, to przynajmniej w obrębie PURE możnaby się pobawić na tej mapce.
PS. Sprawdziłem przed chwilą - nie można mieć np. obu Remiz jednocześnie, nawet przy różnych nazwach plików. W sumie w STALKERZE wyświetla się coś takiego jak wersja mapy - szkoda tylko że autorzy z tego nie skorzystali i obie wersje są "1.0" :P Może możnaby to jakoś przerobić w edytorze mapek - po prostu zmienić nazwę/wersję/cokolwiek żeby mapki z CS i COP nie kolidowały ze sobą.
Edit: kurcze, chyba jednak wiecej zepsuli niz naprawili. Z bazy Najemnikow (od strony przejscia) nie da sie juz strzelac w przybudowke, bo dodali jakas glupia blache. Za to po rampie, ktora tez dodali, Wolnosc moze sie cichaczem zakrasc do bazy Najemnikow i fragowac na spawnie. Juz wiem po ktorej stronie bede grywal na tej mapie :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rozan dnia Czw 20:17, 14 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Iceman
PUREstalker
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Underground
|
Wysłany: Czw 20:33, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
no to sie dzieje, z zchecia zobacze remizowa mape CoPa na CSie. o to chodzilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
usul
PUREstalker
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Czw 21:04, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
Ogólnie po testach, stwierdzam ze Remiza jest najbardziej wartosciowa mapa - najwiecej jest na niej zmian, które napewno zmienia rozgrywke.
Co do pozostalych map nie zauwazylem nic szczególnego, oprócz delikatnego liftingu i postarzenia ok. 5 lat map - mozna zauważyc wieksze drzewa i krzaki;P Wiec proponuje tylko remize.
Czy ktos wie jak/czym edytuje sie pliki .db??
Chciałbym zmienic i przerobic remize, aby dziala bez zadnych kombinacji na Clear Skyu, np pod nazwa mp_firestacionCoP;))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozan
PUREstalker
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:09, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
Najpierw trzeba je rozpakowac - znalazlem narzedzie:
[link widoczny dla zalogowanych]
ale widze ze obsluguje sie je z linii polecen - jakby co to zmierze sie z tym po poludniu, jak wroce do domu. Co dalej po rozpakowaniu to nie wiem, albo w ktoryms z plikow bedzie mozna zwyczajnie tekstowo cos zedytowac (nazwe/wersje), albo posluzyc sie kolejnym narzedziem - edytorem map zapewne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
usul
PUREstalker
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Pią 14:06, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
dzieki rozan - przystepuje do pracy. Mam zamiar stworzyc mapke remize z COPa na CS o nazwie mp_firestacionCOP.db i zeby wyskakiwal link do sciagniecia jej, jak ktos jej nie ma;)
jakby co to znalazlem edytora map, modów i innych bajerów
[link widoczny dla zalogowanych]
........
Kurna nie idzie mi, jakis oporny ten edytor, albo ja mam wrazenie, ze albo cos zle robie albo moj system 64x nie odsługuje w pelni tej aplikacji.
Rozan twoj angielski jest lepszy, jak mozesz to wez spróbuj zmienic nazwe i dorzucic linka do auto-loadera, no i spakuj spowrotem do db.
.......
Udało mi sie zmienic nazwe na mp_firestacionCOP:)
Teraz wystarczy ze sciagniesz z stąd [link widoczny dla zalogowanych]
i rozpakujesz z folderu z gra;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez usul dnia Pią 15:10, 15 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozan
PUREstalker
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:29, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
Troche sie pogubilem. Zmieniles nazwe, ale nadal masz problem z dodaniem linka do automatycznego sciagania z tego co widze, tak? No to w takim razie i tak musze sciagac ten edytor (za 40 minut sie sciagnie) i cos tam pomajstrowac...
Edit:
Kurcze, udalo mi sie spakowac te mapke spowrotem do pliku .db - niby wszystko jest ok bo jak ja probuje rozpakowac rozpakowuje sie pomyslnie, niemniej STALKER w ogole sie nie wlacza kiedy umieszczam ten plik .db w folderze mp - od razu jest crash X-ray'a. Czyli poki co musi zostac tak jak jest - w folderze gamedata. Moze jesli nazwiesz serwer
(bez http) to ludzie sie zorientuja o co chodzi. Anyway, dobra robota z ta mapa :)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rozan dnia Pią 21:40, 15 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyklop.pl
PURE BC2
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:13, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
Hej tu macie mapke z COP (Remiza)przerobioną na CN.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|